Przejdź do treści Przejdź do menu

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.

RYBKI

Projekt edukacyjny „Sensoryczny Rok” 

„Sensoryczny Rok” to kolorowa podróż przez cztery pory roku, w której dzieci uczą się świata wszystkimi zmysłami. Wspólne eksperymenty, zabawy i odkrycia sprawiają, że trzylatki mogą w bezpieczny i radosny sposób rozwijać swoją wrażliwość i wyobraźnię. To projekt pełen zapachów, faktur i radości z odkrywania.

FOCZKI

Projekt 

DELFINY

Innowacja pedagogiczna "Przedszkolak w fascynującym świecie gier planszowych"

Innowacja pedagogiczna "Przedszkolak w fascynującym świecie gier planszowych " jest doskonałym sposobem na wprowadzenie  dzieci w świat nauki i zabawy poprzez interaktywne i edukacyjne gry planszowe. Celem innowacji jest rozwój umiejętności społecznych - gry planszowe uczą  dzieci współpracy,  dzielenia się  a także rozwijają  umiejętności  komunikacyjne  oraz kreatywność - wiele gier wymaga twórczego  myślenia  i podejmowania decyzji,  co rozwija wyobraźnię  dzieci.  Zaznaczyć warto, iż  dzięki  grom planszowym dzieci uczą się poprzez zabawę,  przyswajają  wiedzę  o kształtach,  kolorach, liczbach czy literach w sposób  naturalny i przyjemny.

Innowacja pedagogiczna "Przedszkolak  w fascynującym świecie gier planszowych" jest zatem wartościowym  narzędziem  w pracy z dziećmi,  sprzyjającym ich wszechstronnemu rozwojowi oraz  integrującym  różne obszary z zakresu podstawy  programowej.

REKINY

Projekt „Zakodowana kraina przygód Zosi”.

Dzięki projektowi dzieci zyskują umiejętności z zakresu nauki, technologii, sztuki i matematyki w sposób zintegrowany i praktyczny. Projekt ten rozwija:

* Umiejętności kodowania – poprzez zabawę, dzieci uczą się podstaw programowania, co rozwija ich logiczne myślenie.

* Kreatywne myślenie – realizacja zadań pobudza wyobraźnię i twórcze podejście do rozwiązywania problemów.

* Pracę w grupie – współpraca nad projektami pozwala dzieciom doskonalić umiejętności komunikacji i współdziałania w zespole.

* Świadomość kulturową – zadania związane z różnorodnymi świętami poszerzają wiedzę dzieci na temat różnych tradycji i zwyczajów.

Projekt Edukacyjny „Zabawa sztuką”

Głównym celem projektu jest propagowanie sztuki w korelacji z kompetencjami kluczowymi oraz zgodnie z założeniami pedagogiki freblowskiej. Projekt odnosi się do świata sztuki, w kontekście sztuk plastycznych, tj. malarstwa, rzeźby, architektury, rysunku, fotografii, ceramiki, wzornictwa. W ramach udziału w nim dzieci biorą udział w różnorodnych formach aktywności plastycznej, zapoznawane są z postaciami znanych artystów oraz z ich dziełami.