RYBKI
Projekt edukacyjny „Sensoryczny Rok”
„Sensoryczny Rok” to kolorowa podróż przez cztery pory roku, w której dzieci uczą się świata wszystkimi zmysłami. Wspólne eksperymenty, zabawy i odkrycia sprawiają, że trzylatki mogą w bezpieczny i radosny sposób rozwijać swoją wrażliwość i wyobraźnię. To projekt pełen zapachów, faktur i radości z odkrywania.
FOCZKI
Projekt
DELFINY
Innowacja pedagogiczna "Przedszkolak w fascynującym świecie gier planszowych"
Innowacja pedagogiczna "Przedszkolak w fascynującym świecie gier planszowych " jest doskonałym sposobem na wprowadzenie dzieci w świat nauki i zabawy poprzez interaktywne i edukacyjne gry planszowe. Celem innowacji jest rozwój umiejętności społecznych - gry planszowe uczą dzieci współpracy, dzielenia się a także rozwijają umiejętności komunikacyjne oraz kreatywność - wiele gier wymaga twórczego myślenia i podejmowania decyzji, co rozwija wyobraźnię dzieci. Zaznaczyć warto, iż dzięki grom planszowym dzieci uczą się poprzez zabawę, przyswajają wiedzę o kształtach, kolorach, liczbach czy literach w sposób naturalny i przyjemny.
Innowacja pedagogiczna "Przedszkolak w fascynującym świecie gier planszowych" jest zatem wartościowym narzędziem w pracy z dziećmi, sprzyjającym ich wszechstronnemu rozwojowi oraz integrującym różne obszary z zakresu podstawy programowej.
REKINY
Projekt „Zakodowana kraina przygód Zosi”.
Dzięki projektowi dzieci zyskują umiejętności z zakresu nauki, technologii, sztuki i matematyki w sposób zintegrowany i praktyczny. Projekt ten rozwija:
* Umiejętności kodowania – poprzez zabawę, dzieci uczą się podstaw programowania, co rozwija ich logiczne myślenie.
* Kreatywne myślenie – realizacja zadań pobudza wyobraźnię i twórcze podejście do rozwiązywania problemów.
* Pracę w grupie – współpraca nad projektami pozwala dzieciom doskonalić umiejętności komunikacji i współdziałania w zespole.
* Świadomość kulturową – zadania związane z różnorodnymi świętami poszerzają wiedzę dzieci na temat różnych tradycji i zwyczajów.
Projekt Edukacyjny „Zabawa sztuką”
Głównym celem projektu jest propagowanie sztuki w korelacji z kompetencjami kluczowymi oraz zgodnie z założeniami pedagogiki freblowskiej. Projekt odnosi się do świata sztuki, w kontekście sztuk plastycznych, tj. malarstwa, rzeźby, architektury, rysunku, fotografii, ceramiki, wzornictwa. W ramach udziału w nim dzieci biorą udział w różnorodnych formach aktywności plastycznej, zapoznawane są z postaciami znanych artystów oraz z ich dziełami.